Friday, October 17, 2008

Ut och gunga

Idag är en stor dag, för idag är Truls första gungdag. Tror vi. Fredrik vill prova och jag är inte sen att hänga på. Jag har mina misstankar om att den lilla krabaten kommer att älska känslan av att flyga fram i luften eftersom han kan bli helt vilt lycklig av att vi leker flygplan med honom. Fast jag är nog hans favorit eftersom Fredrik kanske låtsas vara ett litet rosa propellerplan medans jag är typ Optimus Prime i flygplansformat.
Men det är klart, Fredrik är bra ändå. Det är dock lite oroande att bådas våra flickvänner ibland intalar sig själva att det är helt normalt för två vuxna pojkar att leka ihop, väldigt ofta. "Så länge ni inte ska börja åka upp i bergen och leka cowboys så kommer jag inte säga något", är Mirandas milda version. Sandras ihopskruvade tankar vill jag inte ens tänka på då hon är helt bögfixerad och inget hellre vill än att titta på när män har sex med varandra.
Det grundar sig nog i att hon själv är lite bög.
En söt sådan.
Men nu skiner solen och kaffet är klart att hällas i en thermos.. frågan är bara vad en ska dricka kaffet ur men det ordnar sig nog.

This is your captain speaking.
Perfect weather for some gunga, don't hoppa out into the sand because försäkring might not gälla.
Over and out.

No comments: